مدیریت امور مالی

سید حسین حسینی (مدیر امور مالی و اداری)


سمیرا عابدی
 (کارشناس امور مالی)

شرح وظایف مدیریت امور مالی :

  1. مدیریت مالی و معاونت اداری دانشگاه هتل مجلل درویشی
  2. شرح وظایف معاونت اداری دانشگاه به شرح زیر می باشد :
  3. – همکاری با رئیس دانشگاه هر چه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی دانشگاه.
  4. – رسیدگی به هدف های اجرایی دانشگاه و چگونگی گردش کارها و روشهای کار در واحدهای مختلف.
  5. – ایجاد هماهنگی بین فعالیت های مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود.
  6. – نظارت برانجام وظایف پشتیبانی و توزیع سریع و صحیح و بموقع کارکنان مالی و اداری و تدارکاتی و خدماتی بین واحدهای دانشگاه با توجه به حجم و میزان حساسیت و سایر عوامل کار آنها.
  7. – نظارت بر انجام امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی دانشگاه در چهارچوب ضوابط و مقررات مورد عمل.
  8. – اداره کلی و عمومی امور پرسنلی و نظارت کلی بر حسن اجرای آن در دانشگاه در چهارچوب قوانین و مقررات جاری.
  9. – استقرار نظام طبقه بندی مشاغل و نظارت بر حسن اجرای آن.
  10. – برقراری ارتباط و هماهنگی مستمر با وزارتخانه متبوع و سازمان امور اداری و استخدامی کشور در ارتباط با هماهنگی مسائل اداری و مالی دانشگاه.
  11. – اداره امور رفاهی کارکنان دانشگاه و ایجاد امکانات لازم در آن مورد.
  12. – همکاری و مشارکت با دفتر برنامه و بودجه و طرح برآورد و تنظیم بودجه و برنامه های اداری و مالی دانشگاه.
  13. – نظارت بر حسن اداره امور مالی و حسابداری دانشگاه و مراقبت در اجرای صحیح قوانین و مقررات مالی.
  14. – نظارت بر تدارکات و تأمین به موقع لوازم، و مسائل و تجهیزات واحدهای مختلف دانشگاه.
  15. – نظارت بر انجام کلیه امور خدمات عمومی، فنی و تأسیاتی و تعمیراتی، تزئینی و بهداشتی محیط دانشگاه.
  16. – نظارت بر انجام کلیه امور حقوقی دانشگاه، جهت استیفای حقوق دانشگاه در مراجع ذی صلاح.
  17. – ارائه گزارش عملکرد در مقاطع زمانی لازم در زمینه وظایف مربوطه به مقامات و مراجع ذیربط دانشگاه.
  18. – شرکت در شوراها و جلسات مربوطه جهت اظهار نظر در مورد مسائل مختلف اداری و مالی به منظور هماهنگی امور مذکور با دیگر فعالیتهای دانشگاه.
  19. – پیشنهاد نصبب و عزل مدیران و سرپرستان واحدهای تابعه به ریاست دانشگاه.