انتظامات



  • سید محمد غیاثی

شرح وظایف انتظامات

  1. برخورد مناسب با ارباب رجوع
  2. حفظ و حراست واحد مربوطه، مناظر، محوطه و نظاير آن طبق دستورات صادره از مقام مافوق
  3. كنترل ورود و خروج افراد، وسايط نقليه، حمل و نقل اموال، تجهيزات و اثاثيه و ساير كالاها طبق دستور و ثبت دردفاتر مربوطه
  4. پيش بيني لازم به منظور جلوگيري از بروز آتش سوزي، خرابي، دزدي و خراب يهاي غيرمترقبه در ساختمان، اموال،كالاها و تجهيزات تحت كنترل
  5. اطلاع فوري اتفاقات و حوادث ناگهاني نظير آتش سوزي، دزدي و خرابي به مسئولين بيمارستان و نيروي انتظامي وانجام اقدامات احتياطي اوليه
  6. گزارش و شرح كليه پيشامدها در مدت نگهباني و تحويل به شيفت بعد
  7. پاسخگويي به مكالمات تلفني، ارسال نامه هاي مربوطه، راهنمايي بين كاركنان و ارباب رجوع و هماهنگي بين مراجعين و كاركنان ذيربط
  8. همكاري در خروج همراهان بيماران بعد از ساعت ملاقات و در صورت لزوم غير از ساعت ملاقات
  9. استفاده از لباس فرم نگهباني
  10. حضور مستمر در بخش و در صورت نياز به ترك بخش اطلاع به مسئول شيفت و تعيين جايگزين
  11. کنترل ونظارت بر ورود وخروج پرسنل وگزارش موارد تردد بدون هماهنگی
  12. انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق